جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بازی در خانه

بازی در خانه

در حالی که بازی در فضای باز بی‌شک مزایای خود را دارد، بازی در فضای بسته نیز فواید بسیاری برای کودکان در هر سنی به دنبال خواهد داشت. با توجه به این موضوع در این صفحه زونکیدو به بررسی و معرفی چند بازی در خانه برای کودکان می‌پردازد.

ادامه مطلب
بازی و ورزش کودکان

بازی و ورزش کودکان

بازی و ورزش کودکان را به تحرک وا می‌دارد و باعث می‌شود درک بهتری از دنیای پیرامون خود و روابط با دیگران داشته باشد. به همین خاطر است که در مهدکودک‌ها و مدارس بازی های کلاسی اهمیت بالایی پیدا می‌کنند و گاهی بیشتر از درس‌های آکادمیک به درد فرزند شما خواهند خورد. در این صفحه زونکیدو با نگاهی به مزایای بازی و ورزش کودکان، چند مورد از این بازی‌ها را معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب
بازی با کودک

بازی با کودک | ایده بازی برای سنین مختلف و مناسب کودک شما

بازی با کودکان همیشه نیاز به اسباب بازی‌های گران قیمت یا صرف زمان و انرژی زیاد ندارد؛ بسیاری از بازی‌ها هستند که در خانه یا فضای بیرون می‌توانند ساعت‌ها فرزند شما را سرگرم کنند. در این صفحه، زونکیدو به بررسی چند ایده جذاب برای بازی با کودک در شرایط مختلف پرداخته است. با ما همراه شوید.

ادامه مطلب
نقاشی ساده

نقاشی ساده | چند ایده نقاشی آسان و ساده برای فرزند شما

نقاشیهای ساده معمولاً با طرحهای ابتدایی ترسیم میشوند. کشیدن نقاشی ساده به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند ارتباط بهتری با هنر نقاشی برقرار کنند و مهارت‌های مختلف خود را نیز توسعه دهند. در این مقاله چند ایده نقاشی آسان و ساده برای فرزند شما را بیان کردیم. شما می‌توانید با استفاده از این ایده‌ها به فرزندان خود در ترسیم نقاشیهای ساده و جذاب کمک کنید.
با انجام این کار می‌توانید توانایی هنری کودک را پرورش دهید. ترسیم نقاشی می‌تواند نوع ابزار مفید برای سرگرمی و یادگیری کودک شما باشد. همچنین نقاشی ساده می‌تواند مهارتهای عاطفی و حرکتی کودک را به طرز چشمگیری تقویت کند.

ادامه مطلب
فعالیت‌های گروهی در مهدکودک

چگونه کودکان را به شرکت در فعالیت‌های گروهی تشویق کنیم؟

در این مقاله همراه زونکیدو باشید تا با سفر به دنیای بازی و یادگیری در مهدکودک‌، ببینیم که چگونه این فعالیت‌ها، کودکانی شادتر، با اعتماد به نفس‌ بیش‌تر و آماده‌تر برای زندگی آینده تربیت می‌کنند.

ادامه مطلب