جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کاردستی با مواد بازیافتی برای کودکان

کاردستی با مواد بازیافتی

اگر نگران این هستید که فرزندتان بیش از حد به بازی‌های کامپیوتری یا موبایل وابسته شده است یا می‌خواهید خلاقیت او را شکوفا کنید، ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی بهترین انتخاب است. با ساخت کاردستی، هم مهارت‌های دست‌ورزی و هماهنگی چشم و دست کودک تقویت می‌شود و هم با پرورش تفکر خلاقانه کودک به شکوفا کردن استعدادهای نهفته او کمک میکنید. در این مقاله از مجله اینترنتی زونکیدو، لیستی از مواد بازیافتی و دور ریختنی به همراه ایده برای ساخت کاردستی با آنها ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
آموزش غذا خوردن به کودک

آموزش غذا خوردن به کودک

آموزش غذا خوردن و جویدن صحیح غذا به کودکان یکی از مراحل مهم و اساسی در رشد و توسعه آن‌هاست. این فرآیند نیازمند صبر، حوصله و مشارکت فعال والدین است. والدین می‌توانند با ایجاد محیطی مثبت و آرام، تشویق به تجربه طعم‌های جدید و معرفی تدریجی غذاهای مختلف، نقش حیاتی در نهادینه کردن عادات غذایی سالم در کودکان ایفا کنند. با رعایت نکات ایمنی و تمرین مداوم، می‌توان تجربه‌ای مثبت و لذت‌بخش از غذا خوردن را برای کودکان فراهم کرد.

ادامه مطلب
بهترین بازی برای کودکان 5 ساله

بهترین بازی برای کودکان 5 ساله

برای کودکان ۵ ساله، بازی‌ها نه تنها عامل سرگرمی، بلکه کارآمدترین روش آموزش و یادگیری نیز به شمار می‌روند. هر بازی به نوبه خودش مهارت‌های مختلفی را در کودکان هدف قرار داده و باعث تقویت آن‌ها می‌شود. در ادامه همراه زونکیدو باشید تا ۸ مورد از بهترین بازی‌ها برای کودکان ۵ ساله را به همراه ویدیوی آموزشی، به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب